عضو شورای شهر گرگان گفت: از شهردار میخواهیم زمان به نتیجه رساندن پروژه هایی نظیر فاز نخست شهربازی گرگان، آبشار مصنوعی ناهار خوران، بازار موزه هفت شهر، جاده سلامت پارک جنگلی النگدره و دیگر پروژه های شهر گرگان را صادقانه اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید غلامرضا موسوی شامگاه شنبه در صحن علنی و رسمی شورای شهر گرگان و در نطق پیش از دستور خود با تاکید به اینکه مدیریت شهری باید صادقانه به شهروندان امیدواری بدهد اظهار کرد: از شهردار میخواهیم زمان به نتیجه رساندن پروژه هایی نظیر فاز نخست شهربازی گرگان، آبشار مصنوعی ناهار خوران، بازار موزه هفت شهر، جاده سلامت پارک جنگلی النگدره و دیگر پروژه ها را به شهروندان گرگانی اعلام کند.

عضو شورای شهر گرگان به لزوم شفافیت در شهرداری اشاره کرد و افزود: سامانه مبین به این منظور طراحی شده لذا از شهرداری گرگان می خواهیم هر چه سریع تر این سامانه را راه اندازی کرده زیرا شهروندان حق دارند بدانند بودجه شهرداری به چه صورت هزینه می شود.
وی با تاکید به اینکه متاسفانه مدیریت هزینه در شهرداری گرگان وجود ندارد، گفت: ساعت ها جلسه برگزار و اقدامات مختلف انجام تا بودجه شهرداری از منابع پایدار محقق شود، لذا انتظار داریم برای این بودجه به شکل صحیح و مدیریت شده هزینه شود.

زمینه رشد نیروهای پاکدست در شهرداری گرگان فراهم شود

موسوی در ادامه به منابع انسانی شهرداری گرگان اشاره و تصریح کرد: بایستی در شهرداری گرگان از نیروهای تخصصی استفاده و همچنین زمینه رشد نیروهای پاکدست فراهم شود.

این عضو پارلمان شهری ادامه داد: حداقل یکی از شهرداران مناطق در گرگان باید از نیروهای جوان انقلابی انتخاب میشد.

وی گفت: مردم باید در اولویت بندی پروژه های شهرداری نقش داشته باشند زیرا حکمرانی مردمی از اهمیت زیادی برخوردار است.

عملکرد ضعیف شهرداری در پروژه های عمرانی 

وی با تاکید به اینکه قطعا باید نتیجه اتفاقات مهم برای شهروندان ملموس باشد، متذکر شد: شهرداری گرگان درانجام پروژه های عمرانی عملکرد ضعیفی داشته است.

وی همچنین به شهرداری گرگان توصیه کرد برای برگزاری المپیاد ورزشی محلات در سال آینده برنامه ریزی داشته باشد.

وی در خاتمه گفت: ایجاد فضای بانشاط یکی از مطالبات شهروندان گرگانی است که شهرداری باید در جهت تحقق این خواسته تلاش کند

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا