شهردار گرگان گفت: مهمترین بخش‌های مجتمع شوق زندگی حمایت از اطفال و نوجوانان است و با کمک شهرداری حدود ۵۰۰ کودک کار در محلات کم برخوردار توانمند می شوند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ آیین افتتاح چهارمین مجتمع قضایی حمایتی « شوق زندگی» کشور با حضور جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان، فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و جمعی از مدیران شهری گرگان و مسئولان استانی برگزار شد.

سید محمدرضا سید النگی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در راه‌اندازی این مجتمع با دستگاه قضایی گلستان مشارکت کرده است.

شهردار گرگان افزود: در این مرکز مجموعه‌ای از خدمات حمایتی و قضایی به کودکان کار، زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، متکدیان و معتادان متجاهر ارائه می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: این مرکز اولین مجتمع شوق زندگی در استان گلستان و چهارمین مرکز در کشور است.
سید النگی با توجه به وجود ۱۰۹ محله در گرگان گفت: از این تعداد، ۲۱ محله کم برخوردار با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر نیاز به توانمند سازی در حوزه آسیب های اجتماعی را دارند.

شهردار گرگان در پایان گفت: مهمترین بخش‌های مجتمع شوق زندگی دفتر حمایت از اطفال و نوجوانان است و با کمک شهرداری حدود ۵۰۰ کودک کار در محلات کم برخوردار توانمند می شوند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا