مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت :از ابتدای دولت سیزدهم در حوزه امداد و نجات سه هزار و ۵۰۴ مورد حادثه توسط هلال احمر گلستان مدیریت شد که در هیچ یک از این حوادث تنش مردمی و اجتماعی نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ قاسم غریب آبادی در قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت در گلستان تشکیل شده است، اظهار کرد: هلال احمر گلستان هر چند از نظر نیروهای داوطلبی در وضعیت خوبی قرار دارد اما به لحاظ نیروی انسانی استخدامی سازمان دهی شده در وضعیت خوبی نیست.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم در حوزه امداد و نجات سه هزار و ۵۰۴ مورد حادثه توسط هلال احمر گلستان مدیریت شد که در هیچ یک از این حوادث تنش مردمی و اجتماعی نداشتیم.

وی با اشاره به ماجرای گم شدن «سها رضا نژاد» در جنگل جهان نما، بیان کرد: خانواده این خانم پس از کشف پیکر مرحوم رضا نژاد، مبلغی را به حساب هلال احمر واریز کردند که نشان‌دهنده فهم و درک مردم است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه بیشترین حوادث استان طی دو سال اخیر مربوط به جاده و کوهستان بوده، گفت: گلستان بعد از تهران بیشترین نقاط حادثه خیز را دارد.

به گفته وی، در حوادث جاده ای هلال احمر وظیفه مستقیم ندارد و پشتیبان اورژانس است.

غریب آبادی بیان کرد: تا کنون ۳۹۰ هزار نفر از داروخانه هلال احمر خدمات دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: هلال احمر گلستان در سال ۱۴۰۰، ۷۶۳ حادثه، در سال ۱۴۰۱، هزار و ۸۲۲ و در سال جاری ۹۱۹ حادثه را پشتیبانی کرده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا