استاندار گلستان گفت: بانک‌ها توافق کرده اند باقی مانده تسهیلات تبصره ۱۶ را پرداخت کنند و انتظار داریم این وعده که به مصوبه تبدیل شده است بصورت کامل تحقق یابد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی محمد زنگانه در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به اینکه سال گذشته رتبه اشتغال استان از ۱۲ به ۷ ارتقا پیدا کرد، اظهار کرد: بانک‌ها توافق کرده اند باقی مانده تسهیلات تبصره ۱۶ را پرداخت کنند و انتظار داریم این وعده که به مصوبه تبدیل شده است بصورت کامل تحقق یابد.

استاندار گلستان افزود: ضمانت بانکی یکی دیگر از موانع اخذ تسهیلات مذکور است که باید طبق شیوه نامه‌ها انجام و تسهیل گری شود.

وی با تاکید به اینکه بعد از مسکن اشتغال مهم ترین تاکید دولت است، بیان کرد: مشارکت دستگاه‌ها با اداره کل تعاون در خصوص ثبت درخواست اشتغال ضروری است.

به گفته زنگانه، برخی موارد عنوان شده در خصوص ارزیابی مدیران و دسته بندی آنان را وارونه جلوه دادند.

وی گفت: در انبار گردانی کارخانه های گندم در یکی از انبارها ۵۰۰ تن مغایرت وجود داشت که با پیگیری برطرف شد و دیگری ۳ هزار ۱۲۰ تن مغایرت بوده که حسب دستور کمیسیون غله کشور از تحویل گندم محروم شد تا مسترد شدن آن که تا کنون ۱۹۰ تن مانده و مابقی عودت داده شد.

زنگانه با بیان اینکه حسب دستور رییس جمهور کوچکترین اشتباه بزرگترین خطاست، تصریح کرد: از تمام ظرفیت ها در خصوص اصلاح امور و کمک به مردم استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون بیش از یک میلیون تن در مصرف آرد کشور صرفه جویی شده است، تاکید کرد: ما ریشه مافیای حوزه آرد و نان را در استان خشک می کنیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا