سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: طبق رویه ای که پیش گرفتیم در بازی از همه بازیکنان استفاده میشود و بار اصلی برعهده همه بازیکنان است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ مصطفی هاشمی بعد از پایان رقابت تیم شهرداری گرگان و صنعت مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم بسکتبال صنعت مس کرمان تیم خوبی است بطوری که در مقابل تیم های مطرح پیروز شده و تا کنون هیچ بازی را با اختلاف بیشتر از ۱۰ امتیاز نباخته بود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: طبق رویه ای که داریم در بازی از همه بازیکنان استفاده میشود و همه آنها در نتیجه دخیل هستند و بار اصلی برعهده همه بازیکنان است.
هاشمی در ادامه بیان کرد: ما اگر بخواهیم در بازی فقط از چند بازیکن اصلی استفاده کنیم این امر باعث آسیب به آنها می شود و در بازیهای بعدی مطمئنا ضربه خواهیم خورد.
وی در رابطه با تیم مس کرمان گفت: تیم شایسته ای است و تاکتیک ها را با سرعت عمل بالایی انجام می دادند و قابل احترام هستند.
وی تصریح کرد: همه اعضای تیم در نتیجه بازی شریک هستند و بازیکنان نسبت به تیم تعهد و مسئولیت دارند.
وی گفت: با استفاده از همه بازیکنان با توجه به ۴ مسابقه آینده در مقابل کاله آمل، مهرام شهر قدس و پالایش نفت آبادان در لیگ کشور و مسابقه در سوریه از رقابت های غرب آسیا خواهیم رفت و بازیکنان را با سلامت به جلو پیش خواهیم برد.
وی گفت: در ۴ بازی آینده روزهای سختی پیش رو داریم و امیدواریم که این بازی ها را به خوبی پشت سر بگذاریم و نیازمند حمایت از طرف مسئولان شهری و استانی هستیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا