فرماندار گرگان گفت: برای جبران بخشی از عقب‌ماندگی فضای آموزشی شهرستان گرگان ۴۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که صرف ساخت فضای آموزشی خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ اسماعیل نادری دوشنبه ۹ بهمن ماه در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: دولت سیزدهم برای جبران بخشی از عقب‌ماندگی فضای آموزشی شهرستان گرگان ۴۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که صرف ساخت فضای آموزشی خواهد شد.

فرماندار گرگان افزود: این شهرستان از نظر فضای ورزشی فقیر است لذا با هدف جبران آن، حدود ۴۳ مورد فضای ورزشی روباز و سالن مسقف مخصوصا در جنوب شهر گرگان در دست اجرا است.

وی تاکید کرد: ایجاد همدلی و هم افزایی در بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، پرهیز از اقدامات جزیره ای از مهم ترین اقدامات در دولت سیزدهم به شمار می رود.

نادری گفت: اصل ما خدمت به مردم است و از بین بهتر و بهترین، بهترین گزینه ها را انتخاب کردیم.

وی خاطر نشان کرد: از مهمترین برنامه های دهه فجر همایش زن و کرامت انسانی، نمایشگاه گل های فجر در ۶ محله با هدف شهروندان با نشاط، خیابان انقلاب با هدف دستاوردهای انقلاب، اجرای سرود در میدان شهرداری طی روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن با حضور دانش آموزان، همایش زن و بانوی تمدن ساز، گرامیداشت دهه فجر در خانه های فرهنگ و سرای محلات به سبک زندگی اسلامی و غیره محسوب می شود.

وی در ادامه بیان کرد: سه خانه فرهنگ به خانه های فرهنگ گرگان در این ایام افزوده خواهد شد.

فرماندار گرگان در پایان گفت: رویکرد ما در دهه فجر امسال جهاد تبیینی است و باید برای نسل جدید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کنیم.
انتهای پیام

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا