در نشست علی محمد زنگانه استاندار گلستان با محمد پیرعلی رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مقرر شد تا دهه فجر سال 1402 جشن پایان واگذاری املاک علوی در گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی محمد زنگانه دوشنبه ۱۹ تیر در نشست با محمد پیرعلی رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از همراهی این مجموعه انقلابی و جهادی اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان جزو املاک علوی در استان محسوب می شود و با تلاش شبانه روزی مجموعه بنیاد مسکن، ثبت اسناد و بنیاد علوی تا دهه فجر امسال جشن واگذاری این املاک به مردم را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سال قبل رکورد واگذاری املاک علوی در کشور در اختیار گلستان بود، افزود: از ابتدای پروژه واگذاری املاک تا به امروز بیش از ۸۰ هزار واگذاری صورت گرفته و در سال جاری نیز این این روند ادامه دارد.

استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه به دلیل هزینه های اخذ سند تا کنون ۲۰ درصد واگذاری ها به سند تبدیل شده، امیدواریم با همکاری ثبت اسناد، بنیاد علوی و بنیاد مسکن ، اخذ سند بصورت رایگان صورت گیرد تا کام مردم بطور کامل شیرین شود.

زنگانه یادآور شد: قرارگاه واگذاری املاک در استان شکل گرفته تا با همراهی دیگر دستگاه ها، فرمانداری ها و بخشداری ها با بنیاد مسکن و بنیاد علوی ، واگذاری املاک سرعت بیشتری به خود بگیرد.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: گلستان به دلیل میزان بالای زمین های بنیاد علوی ، استان ویژه ای است و تلاش داریم با نگاهی متفاوت موضوعات آن را پیگیری کنیم.

محمد پیرعلی خاطر نشان کرد: واگذاری املاک اقدامی ارزشمند است و انتقال سند بصورت رایگان می تواند شیرینی کام مردم را کامل کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا