جلسه ای با هدف بررسی طرح احداث شرکت پگاه در روستای قلی آباد  شهرستان گرگان با حضور فرماندار،جمعی از اعضای شرکت و اعضای شورای این روستا در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ اسماعیل نادری فرماندارشهرستان گرگان شنبه ۸ مهر، در  جلسه ای که با حضور معاونین فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و بهاران، دهیار و اعضای شورای روستای قلی آباد ، سهامداران و اعضای شرکت پگاه برگزار شد اظهار کرد: از تمام فرصت ها برای رفع معضل بیکاری و ارائه خدمات بیشتر و باکیفیت تر به مردم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: بدنبال رفع مسائل و رفاه و آسایش مردم هستیم و این رویداد به نفع اهالی روستای قلی آباد و اقدامی مؤثر در راستای توسعه این روستا خواهد بود.

نادری با بیان اینکه جلسات مشترک با اهالی محترم  روستای قلی آباد و آگاه سازی آنان در خصوص فواید احداث این شرکت می تواند نتیجه بخش باشد گفت: راه اندازی این شرکت به رفع معضل بیکاری در این روستا که جمعیتی بیش از ۱۵۰۰ نفر را در خود جای داده است کمک شایانی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان گرگان در پایان گفت: شرکت پگاه گلستان بدنبال تأمین زمین برای احداث دامداری استاندارد با ظرفیت ۲۵۰۰ رأس است که روزانه ۱۰۰ تن شیر تولید و برای حداقل ۱۲۰ فرصت شغلی برای روستاییان ایجاد خواهد کرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا