شهردار گرگان گفت: نشست صمیمی بررسی چالش ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه صنعت ساختمان از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان با حضور سرمایه گذاران و فعالان حوزه صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محمدرضا سیدالنگی با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه ریزی شده با حضور جمعی از انبوه سازان و سازندگان حوزه ساختمان، طی نشستی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه ساخت و ساز و راه های جذب و ماندگاری سرمایه گذار بحث و تبادل نظر شود که امیدواریم ماحصل قابل قبول و ارزشمندی دریافت شود.

شهردار گرگان افزود: با توجه به اینکه یکی از شاخصه های رونق اقتصادی و توسعه درآمد پایدار، تعامل با فعالان حوزه صنعت ساختمان است، فراهم نمودن امکانات و شرایط و بسترهای لازم در سطح شهر، نیازمند تعامل همکاری بیشتر انبوه سازان و مدیریت شهری است.

وی خاطرنشان کرد: انبوه سازان همیاران فکری و شرکای اقتصادی مدیریت شهری هستند و با توجه به تجربه و تخصص آنها ضروری است در تعیین معیارهای فنی ساخت و ساز و موارد مربوط به این مقوله از دیدگاه این عزیزان استفاده شود.

سیدالنگی تصریح کرد: انبوه سازان و سرمایه گذاران از عناصر و اجزای مهم و تاثیرگذار جامعه شهری امروز هستند و خدمات و حضور آنها موجب توسعه، آبادی و رونق شهر گرگان می شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در همین رابطه باید در راستای حل معضلات آنها کوشید زیرا هر چه فضا و بستر مناسب برای تولید مسکن برای سازندگان فراهم شود به همان نسبت نیز شهروندان از خدمات بهتری در این زمینه بهره مند می شوند.

سیدالنگی افزود: در این نشست سازندگان و سرمایه گذاران حاضر به تشریح دغدغه ‌ها و مشکلات خود خواهند پرداخت و چالش ‌های خود را با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مطرح می کنند.

گفتنی است، این نشست روز چهارشنبه ساعت ۱۳ در محل سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری گرگان واقع در شهرداری منطقه سه برگزار خواهد شد.
انتهای

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا