رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه گلستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر ۱۰ مسجد در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ حجت الاسلام سیدمحمد مهدی حسینی شنبه ۷ بهمن ماه۱۴۰۲  در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد؛ در گلستان دو هزار و ۴۰۰ مسجد و ۹۰۰ کانون فرهنگی و  هنری و پایگاه های بسیج در حوزه خواهران و برادران وجود دارد.
رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه گلستان افزود: مناسبت های دهه فجر یکی از موضوعاتی به شمار می رود که کانون مساجد متولی آن است و از مهمترین برنامه دهه فجر امسال  اجرای   ویژه برنامه های دهه فجر در ۱۰ مسجد است.

وی تاکید کرد:  رویکرد ما در همه برنامه ها مخصوصا دهه فجر، جذب جوان و نوجوان در مساجد است و تقریباً در سه محور، برنامه‌ها را  در مساجد پیگیری می‌کنیم که بخشی از آن برنامه‌های تبیینی است که در اعتکاف اهتمام ویژه به آن شده است.‌

حسینی گفت: از دیگر برنامه های اجرایی دهه فجر برگزاری ایستگاه صلواتی، نورافشانی، سرود، مسابقات ، تئاتر و جشن های انقلاب است که همه اینها بر مدار جذب جوانان در مساجد تمرکز دارند.

وی خاطر نشان کرد: سالهای گذشته اقدامات خوبی در این راستا انجام شد و امسال با همت مضاعف و محوریت جوان و نوجوان انجام می شود.

رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه گلستان در پایان گفت: برنامه های شهرستانهای بنا به اقتضایی شهرستان ها است ‌و تمرکز ویژه روی کیفیت کار است.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا