رئیس اداره گاز منطقه یک مرکز استان گلستان گفت: شهرستان گرگان به عنوان مرکز و پرجمعیت ترین شهر استان گلستان با دو منطقه گازرسانی ، نزدیک به ۱۰۰ درصد خانوار آن ازنعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید جواد موسوی اظهار کرد: شهرستان گرگان به عنوان مرکز و پرجمعیت ترین شهر استان گلستان با دو منطقه گازرسانی ، نزدیک به ۱۰۰ درصد خانوار آن ازنعمت گاز بهره مند هستند.

وی افزود: در سال گذشته توسط اداره گاز منطقه یک شهرستان گرگان افزون بر ۲۰ کیلومتر لوله گذاری از نوع فولادی و پلی اتیلن انجام شده است که در ناحیه یک گرگان بالغ بر هشت هزار و ۳۳ متر ، سرخنکلاته هفت هزار و ۹۲۰ متر و جلین نیز چهار هزار و ۵۰۰ متر شبکه اجرا شده است.

موسوی در ادامه گفت: درهمین رابطه تعداد انشعاب نصب شده توسط اداره گاز منطقه یک مرکز استان در سال گذشته بیش از هزار و ۱۸۵ مورد بوده که سهم گرگان ۴۲۵ مورد علمک و شهرهای سرخنکلاته و جلین نیز به ترتیب ۱۲۰ و ۶۴۰ مورد علمک می باشند.

وی با بیان اینکه در سالی که گذشت هم تعداد اشتراک پذیری انجام شده در این منطقه بالغ بر چهار هزار و ۲۴۰ مورد بوده است افزود: در همین رابطه در منطقه یک گرگان تعداد مشترک سه هزار و ۳۹۰ مورد، جلین ۵۸۰ مورد و سرخنکلاته هم ۲۷۰ مورد مشترک جذب این اداره شده اند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا