فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در بسیج و سپاه چهار هزار و ۹۱۰ برنامه با ۷ سرفصل و ۵۳ برنامه شاخص با شعار «ایران قوی و حضور حداکثری» در سطح استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکویی در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: دهه فجر امسال در بسیج و سپاه چهار هزار و ۹۱۰ برنامه با ۷ سرفصل و ۵۳ برنامه شاخص با شعار «ایران قوی و حضور حداکثری» در سطح استان گلستان برگزار می شود.
فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: دهه فجر امسال از حساسیت خاصی برخوردار است و تمام برنامه ها باید به سمت و سوی انتخابات برود و در این راستا برنامه های شاخص گذرگاه انقلاب و ایستگاه فرهنگی در ۱۰۳ حوزه مقاومت و دو هزار و ۱۰۰ پایگاه بسیج، مسابقات فرهنگی هنری و گذرگاه هنر، رادیو انقلاب، سلام به آینده با ایستگاه های خودرویی توسط نواحی مقاومت، برگزاری جشن های میدانی در مراکز پرتردد، کاروان جشن ۴۵، قرارگاه جهاد تبیین با هدف روشنگری انجام می شود.
وی تصریح کرد: در دهه فجر در حوزه بسیج دانش آموزی ۷ برنامه برگزار می شود که مهم ترین آنها شامل آیین نواختن زنگ انقلاب، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری در  راهپیمایی ۲۲ بهمن در گرگان، جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی ها، برگزاری تریبون آزاد در دبیرستان ها است.

وی تاکید کرد: باید با مقایسه ایران دیروز و ایران امروزج، نسل جدید را از دستاوردهای نظام و انقلاب آگاه کنیم.

ملک شاهکویی در ادامه گفت: در دولت سیزدهم ۶۲۵ پروژه بسیج سازندگی با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومان با همکاری سپاه، گروه های جهادی و خیرین اجرایی شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در پایان گفت: در سال جاری در راستای  ۸۵۰ هزار بسته مومنانه، ۶۴۳ تجهیزیه و ۳۱ هزار بسته لوازم التحریر در استان توزیع شده است.

خبرنگار فاطمه زمانی

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا