جانشین معاون تبلیغات سپاه پاسداران گفت: به تحلیل آمریکایی ها، جمهوری اسلامی ایران وارد لایه چهارم قدرت، یعنی ضربت متقابل شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛مصطفی برزکار جانشین معاون تبلیغاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع دانشجویی_ مردمی برای تقدیر از سپاه پاسداران به پاس انتقام سخت برگزار شد، اظهار کرد: آمریکایی ها به گمان خودشان بعد از حمله به یمن پیام هشدار آمیزی به ایران ارسال کردند(حمله تروریستی کرمان و راسک) ،اما سپاه پاسداران برای انتقام کاپشن صورتی با گوشواره قلبی و خون های پاکی که ریخته شد، مقرهای تروریستی و جاسوسی در اقلیم کردستان عراق و سوریه را هدف حملات موشکی قرار داد و این عملیات نشان داد که ایران به عنوان قدرت محور مقاومت محسوب و در بعد نظامی ضربت متقابل انجام داده است.

جانشین معاون تبلیغاتی سپاه پاسداران افزود: حمایت های مردم ایران همانند سوخت موشک هایی است که به سمت دشمنان شلیک می شود و سپاه را در این مسیر ثابت قدم تر می کند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۸ اوج فشار آمریکا به ایران تحمیل می شد، بیان کرد: در آن سال پهباد آمریکایی توسط سامانه پدافندی ۳ خرداد وطنی مورد هدف قرار گرفت که این افتخار بزرگی برای ملت ایران بود.

برزکار در ادامه بیان کرد: به فاصله یک ماه از حادثه کرمان، کشتی انگلیسی توسط نیروهای سپاه و نیروهای مسلح توقیف شد که به تحلیل آمریکایی ها، جمهوری اسلامی ایران وارد لایه چهارم قدرت، یعنی ضربت متقابل شده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران احساسی عمل نمی کند و طبق صبر استراتژیک پیش می رود.

معاون تبلیغاتی سپاه پاسداران در پایان گفت: با حمایت های مردم ایران جشن پیروزی محور مقاومت و مردم غزه علیه رژیم صهیونیست را خواهیم گرفت.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا