هادی ساعی از حضور ۳ تکواندوکار و یک مربی گلستانی در رده نوجوانان و نونهالان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ هادی ساعی ریئس فدراسیون تکواندو  در مجمع عمومی سالیانه هیئت تکواندو استان گلستان اظهار کرد:باتوجه به بیماری کرونا در ۲سال قبل هیئت تکواندو این استان فعالیت خود را محدود نکرد و جز یکی از هیئتهای فعال بودند.
ساعی حضور ۳ تن از نوجوانان و نو نهالان استان گلستان در تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی را نتیجه تلاشهای این هیئت دانست .
ساعی افزود: این رشد مطلوب را نتیجه تلاشهای رییس هیات و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان از تکواندو شاهد هستیم .
وی در ادامه گفت:مسابقات قهرمانی کشور در رده نونهالان و نوجوانان در کشور بلغارستان وبلافاصله بعد از آن مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام برگزار میشود

که تیم ملی ایران تا هفته آینده برای این مسابقات به کشور بلغارستان اعزام می‌شود.
وی ایجاد خانه تکواندو در استان گلستان را باعث رشد سریع و تحولی در هیئت تکواندو دانست .

هادی ساعی ریئس فدراسیون تکواندو گفت ؛هیئت تکواندو استان گلستان در ماه آینده بعد از اتمام مسابقات کشوری میزبان اردوی تیم ملی خواهد بود و امیدواریم از این میزبانی به نحوه احسن استفاده و مدال های خوش‌رنگی را کسب نمایند.

ساعی همچنین ،ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بانوان گلستانی در مسابقات تکواندو تاکید کرد؛ به عنوان مسول فدراسیون شیوه جدیدی را برای انتخاب مربیان تیم ملی در نظر گرفتیم که رصد می‌کنیم و با توجه به تلاشهایی که دارند اصلح را انتخاب خواهیم کرد. وخوشبختانه طی این مدت کم حدود ۴۲نفر را به عنوان مربی در اردو تیم ملی استفاده کردیم بصورتی که در دوره گذشته طی ۱۸سال فقط ۴ مربی ثابت تیم ملی داشتیم .
ساعی خاطر نشان کرد:در فدراسیون تکواندو تمام تلاشم راخواهم کرد که با برقراری عدالت تمام کسانی که تلاش میکنند به حق خود برسند.
وی در خصوص میزبانی اردو و مسابقات گفت در فدراسیون تکواندو سیاستی را تصویب کردیم که طبق این مصوبه هیچکدام از مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی در تهران برگزار نشود و به استانهایی که خواستار میزبانی هستند این امتیاز را بدهیم که ، تکواندو کاران شاخص و مطرح ، مربی های با تجربه و بازیکن ساز آن استان در کنار بچه های تیم ملی تمرین کنند واین امر باعث رشد در حوزه بازیکن و مربی و تبادل دانش میشود .

رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت :مسابقات یک جهش بزرگ در استانها بوجود می آورد واز میزبانی گلستان در اردوی تیم ملی خبر داد و افزودحمایت هایی را در زمینه های مورد نیاز از قبیل آموزشی ،فنی،داوری ،تجهیزات و به روز کردن خانه تکواندو در استان ها در نظر گرفتیم .

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا