عضو هیات مدیره هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان گفت:رسالت شرکت رسا، حفظ سرمایه آزادگان عزیز است و تاکنون مسئولیت خود را به طور دقیق و کامل انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا: محمدرضا بابایی عضو هیات مدیره هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان در مراسم افتتاحیه شرکت آنیل اظهار کرد:در گذشته که در دولت حضور داشتم شاهد بهره برداری‌های زیادی بودم اما جنس طرح‌های شرکت رسا به دلیل نگاه ویژه به رونق و آبادانی کشور با همه آن‌ها متفاوت است.

بابایی افزود: هلدینگ رسا با چندین کارخانه و واحد تولیدی زیرمجموعه، اقدام بسیار مهم و خطیری در راستای رونق اقتصادی کشور برداشت چرا که در شرایط فعلی و به دلیل نوسانات اقتصادی، بسیاری از شرکت‌ها موافق اجرای طرح توسعه نبوده و از تبدیل نشدن سرمایه به سود واهمه دارند.

وی تاکید کرد: رسالت شرکت رسا، حفظ سرمایه آزادگان عزیز است و تاکنون مسئولیت خود را به طور دقیق و کامل انجام داده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده اعضای پیشین هیات مدیره گفت: بخشی از اقدامات انجام شده در شرکت ماحصل تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های پیشینیان است که قدردان آنان بوده و تلاش می‌کنیم مسیر ترسیم شده آنان را در راه رسیدن به توسعه ادامه دهیم.
همه باید به این مجموعه کمک کنیم تا در شرایط فعلی کشور پابرجا مانده و به رسالت خود برای گسترش اقدامات عمرانی، تولید و رونق اشتغال ادامه دهد.

بابایی در پایان بیان کرد:در مجموعه خودکفایی آزادگان به جهت تعهدی که اعضا داریم تلاش می‌کنیم روز به روز بر کیفیت اقدامات افزوده و گام‌های بلندی برای رسیدن به آن برداریم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا