رئیس کل دادگستری گلستان گفت: طرح تله کابین گرگان در صورت اخذ مجوزهای قانونی مورد حمایت قضایی دادگستری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ نشست رفع چالش های طرح های گردشگری گلستان با حضور رئیس کل دادگستری و استاندار گلستان دیشب در دادگستری برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه با تاکید بر این که وظیفه ما تضمین امنیت سرمایه گذاری در استان است افزود: تعامل و همدلی بین دستگاهی که در استان وجود دارد منجر به حل مشکل ابرپروژه هایی مانند پتروشیمی و جزیره آشوراده پس از چند دهه شده است و این هم افزایی به سرمایه گذاران این طیب خاطر را می دهد که می توانند با خیال آسوده در استان سرمایه گذاری کنند و از حمایت های قضایی و اجرایی برخوردار باشند.

حیدر آسیابی افزود: بارها اعلام کرده ایم از سرمایه گذاری مشروع با قاطعیت حمایت می کنیم و در این جلسه مشترک برای حل مشکلات بخش گردشگری استان تلاش می کنیم زیرا رونق اقتصادی استان درگرو حمایت وتقویت این بخش است.
وی با اشاره به موضوع تله کابین گرگان، گفت: در این جلسه مصوب شد که اداره کل محیط زیست استان ظرف یک ماه مجوزهای زیست محیطی این پروژه را از سازمان محیط زیست پیگیری و تعیین تکلیف کند و در نهایت اگر طرح تله کابین مجوزهای قانونی را بگیرد قطعا ما نیز حامی آن خواهیم بود.

آسیابی افزود: گلستان بهشت گمشده گردشگری کشور است و اگر تعاملات و برنامه ریزی ها در بخش گردشگری و سرمایه گذاری به خوبی انجام پذیرد سبب رونق استان خواهد شد.

وی گفت: برای طرح گردشگری جزیره آشوراده هم قرار شد اردوگاه دانش آموزی متعلق به آموزش و پرورش و مسیر اسکله تا قلعه روسها طبق ضوابط و چارچوب های محیط زیست بهسازی شود.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا