با حکم سید محمدرضا سیدالنگی؛ مسئولان جدید شهرداری گرگان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید محمدرضا سیدالنگی در جلسه شورای مدیران احکام جدید مدیران و مسئولان شهرداری گرگان را اعطا کرد.

شهردار گرگان با بیان اینکه مدیران به منظور خدمتگزاری به مردم انتخاب می شوند اظهار کرد: مدیران باید رضایت مندی شهروندان را جلب کنند و نسبت به آنها پاسخگو باشند.

سیدالنگی افزود: با توجه به اینکه در آستانه یک سالگی مسئولیت بنده در رأس شهرداری گرگان است، تصمیم گرفته ام رویکرد جدیدی را برای ارائه خدمات بیشتر و شایسته تر در شهر گرگان در پیش بگیرم.

وی با تاکید بر ارائه گزارش به موقع به شهروندان تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولت مردمی است و همه مدیران موظف به گزارش عملکرد و برنامه‌های خود به روابط عمومی و افکار عمومی هستند.

در خاتمه مجید میرزاحسینی به عنوان قائم مقام و سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع،بهرام غریب آزادی به عنوان معاون هماهنگ کننده، علی شمسی به عنوان سرپرست واحد حقوقی، مجید میرعرب رضی به عنوان مشاور و سرپرست حوزه دفتر شهردار، مجید طاهری به عنوان سرپرست مدیریت شهرداری منطقه یک،

حسین تجری به عنوان سرپرست مدیریت شهرداری منطقه دو، مهدی مهاجر تبریزی به عنوان سرپرست اداره حقوقی و املاک آرش فولادیان به عنوان سرپرست اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی،بیژن مومنی به عنوان سرپرست و مسئول امور پسماند معاونت خدمات شهری،ایمان مظفری نیا به عنوان رابط شهردار در امور شورای اسلامی شهر، حمیدرضا گالشی به عنوان سرپرست مدیریت بحران معاونت خدمات شهری، علی شریفیان به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی،سید حسین سیدالنگی سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری منطقه یک ومحمدزمان مخبریان به عنوان سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری منطقه دو منصوب شدند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا