رئیس شورای شهر گرگان گفت: در فصل بودجه نویسی شهرداری، کمبودهای آتش نشانی در آن قید می شود و تا سال آینده همه کسری ها برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ عیسی مهری رئیس شورا در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان که با حضور حمید آقا ملایی، مهران کاظم نژاد و ابوالفضل تجری انجام شد، اظهار کرد: گلستان یک استان حادثه خیز محسوب می شود به طوری که شاهد حوادث طبیعی و غیر طبیعی زیادی در آن هستیم.

رئیس شورای شهر گرگان افزود: طی بازدیدی که از آتش نشانی صورت گرفت، در این بخش شاهد کمبود امکانات، تجهیزات امدادرسانی و اداری بودیم و مسائلی هم از قبیل حقوق پرسنل وجود دارد که باید توجه ویژه به آن شود.

مهری تصریح کرد: با توجه به در اینکه فصل بودجه نویسی شهرداری هستیم، این موارد باید در بودجه لحاظ و تا سال آینده همه این کمبودها برطرف شود.

رئیس شورای شهر گرگان در پایان با تاکید به حادثه خیز بودن استان گلستان، گفت: عملیات امداد و نجات چاه و حفاری در گرگان بسیار کم اما در حاشیه‌ روستاها که چاههای مجاز و غیر مجاز حفر می شود، بسیار زیاد است لذا در اولین قدم حفظ جان نیروهای آتش نشان از اولویت برخوردار است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا