مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از راه اندازی فاز جدید انبار ذخیره سازی کود شیمیایی به ظرفیت دو هزار تن در مناطق شرق شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا : سید صمد ضیائی از راه اندازی فاز جدید انبار ذخیره سازی کود های یارانه ای به ظرفیت دو هزار تن در انبار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کلاله خبرداد و اظهار کرد: این سایت انباری با هدف تامین و تدارک نهاده های کشاورزی شامل انواع کود شیمیایی یارانه ای مورد نیاز کشاورزان استان راه اندازی شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان افزود: تاکنون کود های شیمیایی یارانه ای در شش سایت انبار امانی و تحت پوشش این شرکت شامل انبار سازمانی گرگان، قرق، نودیجه، کردکوی، فاضل آباد و گنبد ذخیره سازی میشد که با راه اندازی فاز جدید انبار ذخیره سازی به تعداد هفت انبار افزایش یافت.

وی این نوید را به کشاورزان داد که با شروع اجرای برنامه کشت قراردادی از اول مرداد ماه سال جاری، کود های شیمیایی مورد نیاز کشاورزان در زمان مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب به آن ها عرضه شود.

وی همچنین یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت را جلوگیری از ورود نهاده های تقلبی به بازار دانست و گفت:کشاورزان استان گلستانی می توانند با اطمینان خاطر از این نهاده ها استفاده کنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا