سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان با اشاره به اینکه صفوف نانوایی ها خلوت شده و مردم رضایت نسبی از عملکرد نانوایی ها پیدا کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ اسماعیل نادری در ششمین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان گرگان اظهار کرد: برای نظارت مؤثر بر عملکرد نانوایی ها لازم است دستگاه ها و ناظرین بازدیدهایی مشترک و منسجم طبق چک لیست و با ملاحظات تعزیرات داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان با اشاره به اینکه صفوف نانوایی ها خلوت شده و مردم رضایت نسبی از عملکرد نانوایی ها پیدا کرده اند، گفت: برای ابقای این شرایط مطلوب لازم است نظارت ها تداوم یافته و خبازان جلب رضایت مردم را سر لوحه کار خویش قرار دهند.

سرپرست فرمانداری مرکز استان در پایان با بیان اینکه نوبت دهی در نانوایی ها به طوری است که صف آقایان و بانوان جدا است، خاطر نشان کرد: لازم است کارت نوبت دهی با مشارکت شرکت های تبلیغاتی به صورت آزمایشی در ۱۰ نانوایی پر تردد در سطح شهر به مدت دو هفته انجام شود.

گفتنی است در بازرسی های به عمل آمده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ در ۴۰۵ نانوایی ۶۱۲ مورد مکاتبه، هشت مورد به مراجع قانونی ارجاع داده شده و سه مورد از نانوایی ها نیز پلمپ شده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا