رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان گفت: عزت هر فرد و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به حضور حداکثری و پرشور مردم پای صندوق های رای است و هر یک رای، مصداق تیری است که در چشم دشمن فرو می رود.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان: حاج محمد شهرکی خیر گنبدی صبح سه شنبه یکم اسفند ماه در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران جهادی، اظهار کرد: ما باید تمام تلاش خود را برای ایجاد امید آفرینی به کار بگیریم تا از این طریق حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای شاهد باشیم.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان افزود: مدیران باید در اجرای امورات ریسک پذیر باشند، درست است که کارها باید بصورت قانونی انجام شود، ولی باید در اجرای پروسه زمانی تسریع داشته باشند، تا هرچه زودتر نیل به هدف میسر گردد.

وی گفت: اقتصاد پیچ و خم زیادی دارد و خیرین نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند، بطوری که شاهد هستیم هر کاری به آنها سپرده شد، بدون اتلاف وقت به نحو احسن به اجرا در آمد.

هدف خیرین تعامل با دولت است

شهرکی در ادامه بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام خوبی است و همه مردم باید در حفظ آن کوشا باشند، دشمن به دنبال هر توطئه ای است که مردم را نا امید کند، اما مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مشتی بر دهان آنها خواهند زد.

وی تصریح کرد: پای صندوق نرفتن هنر نیست، قبول دارم شرایط اقتصادی سخت است، اما مردم نباید نا امید شوند و مشکلات را با ندادن رای جبران نکنند.

خیر گنبدی خاطر نشان کرد: عزت هر فرد و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به حضور حداکثری و پرشور مردم پای صندوق های رای است و هر یک رای، مصداق تیری است که در چشم دشمن فرو می رود.

وی تاکید کرد: اگر انتخابات درست انجام شود قطعا نماینده می تواند تصمیمات درستی برای مردم بگیرد که نتیجه آن کار خیر است.

وی همچنین افزود: شرکت در انتخابات مصداق واضح و روشن از کار خیر است، یک نماینده وقتی تصمیم درست می گیرد تبعا تاثیر در کل جامعه دارد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان در پایان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه نامزد های تایید شده در انتخابات خوب و کارآمد هستند، ولی ما باید به دنبال کارآمد ترین آنها باشیم و این یعنی انتخاب درست، و از همه مردم عزیز درخواست دارم، در روز ۱۱ اسفند حضور خود را پای صندوق های رای بهم برسانند تا شاهد انتخابات مثال زدنی باشیم.

گفتنی است: حاج محمد شهرکی خیر گنبدی و رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان گلستان به عنوان چهره ماندگار سلامت کشور، به عنوان چهره ملی تقریبی در رویداد ملی ما تمدن می سازیم، شناخته شده است و شاهد اقدامات خیرانه وی در همه عرصه ها بودیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا