سر پرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از افتتاح مجتمع توانبخشی ایثار طی دهه مبارک فجر در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ محمد علی طالع زاری یکشنبه ۸ بهمن در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد؛ مجتمع توانبخشی ایثار با زیر بنای ۱۰ هزار متر مربع در ۴ طبقه  و اعتبار ۲۶ میلیارد در سفر اول رئیس جمهور به گلستان و ۳۰ میلیون تومان مصوبه سفر دوم در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسد.

پرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: پارک سلامت به مساحت ۳۵ متر مربع  واقع در روستای قرن آباد در راستای رفاه خانواده های ایثارگران با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد توما‌ن مراحل اجرایی آن آغاز شده است و در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد‌.

طالع زاری تصریح کرد: بر اساس نهضت ملی مسکن ۵ هکتار برای ۴۰۰ خانواده شاهد در گرگان و ۱.۵ هکتار در بندر ترکمن تامین شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان متذکر شد: در دولت سیزدهم ۵ هزار و ۳۳ نفر از کارمندان عضو خانواده ایثارگران تبدیل وضعیت شدند و همچنین ۴۳۳ نفر از فرزندان شهدا استخدام شدند و ۸۸۵ نفر هم در نوبت مصاحبه استخدام قرار دارند.

وی همچنین گفت:  نواختن زنگ ایثار و شهادت در نخستین روز از دهه فجر، رژه موتوری، اردوهای یک روزه خانواده شهدا، تئاتر خیابان ایثار و شهادت، برپایی میز خدمت و طرح سپاس و برگزاری یادمان شهدای آبروی محله از جمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر برگزار می شود.

پرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در پایان گفت: در سال جاری مجموعا ۱۳هزار و ۵۱۷ دیدار با خانواده شهدا صورت گرفته است.

خبرنگار علی اصغر سلیمانی

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا