مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان با اشاره به برخی ویژگی‌های مدیر موفق گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های مدیران موفق صداقت است که به تدریج اثر خود را در مجموعه بر جای خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علیرضا عباسیان‌فر مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان در مراسم افتتاحییه کارخانه شیشه و پنجره آنیل با اشاره به برخی ویژگی‌های مدیر موفق اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های مدیران موفق صداقت است که به تدریج اثر خود را در مجموعه بر جای خواهد گذاشت.

وی افزود: صداقتِ مدیر، سرمایه بزرگی برای سازمان خواهد بود و اگر کارکنان به این باور برسند که رفتار مدیر با آنان صادقانه نیست، زیرمجموعه برای آن شرکت کار درست انجام نخواهند داد.
وی گفت:دومین ویژگی یک مدیر موفق، انعطاف پذیری است که اگر فاقد آن باشد در تصمیم گیری‌ها مجموعه را دچار مشکل خواهد کرد.

وی بیان کرد: شناخت شرایط مطلوب و قدرت تصمیم گیری بالا یکی دیگر از ویژگی‌های مدیر موفق است.
خوش بیان بودن، دیگر ویژگی یک مدیر موفق است که با اتکا به آن می‌تواند زیرمجموعه خود را به خوبی و در راستای اهداف مورد نظر مدیریت کند.
مدیر موفق اعتماد به نفس بالایی دارد و در تصمیم گیری ها از خود تزلزل نشان نخواهد داد و علاوه بر آن سعی می‌کند با روحیه همکاری، نیروهایش را دور خود جمع کند.

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان گفت:
اگر چه برای مدیر موفق، ویژگی‌های دیگری هم ذکر شده است اما مهمترین آن، داشتن شجاعت است که برخورداری از آن با داشتن بسیاری از صفت‌های دیگر برابری خواهد کرد.

شجاعت حدفاصل ترس و بی باکی است که برقرارکردن تعادل میان آن‌ها انسان را شاجع کرده و برخورداری از آن یک کرامت انسانی بسیار مهم به خصوص برای مدیران است.

عباسیان‌فر گفت: مدیران ترسو چون مشقی نمی‌نویسند، پس غلط هم ندارند تا در معرض سوال قرار بگیرند اما مدیر شجاع ریسک پذیر است.

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان با یادآوری نقش موثر حجت الاسلام ابوترابی در رونق فعالیت شرکت خودکفایی، گفت: ایشان یکی از بنیانگذاران شرکت خودکفایی بود که بیش از توجه به اقدامات عمرانی و اقتصادی، کرامت انسانی را مورد توجه قرار می‌داد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا