مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی امدادگران این استان به ۳ تصادف با ۱۸ مصدوم در شب گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ قاسم غریب آبادی اظهار کرد: شامگاه پنج شنبه یکم تیر ۱۴۰۲، سه تصادف در جاده‌های شهرستان‌های گرگان، گنبد کا‌ووس و گالیکش به وقوع پیوست و امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات چهارباغ، ایمر و سه راهی گالیکش(یادمان مرحوم حاج امیر ابراهیمی) برای امدادرسانی به این حوادث اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در تصادف اول ساعت ۱۹:۱۵ براثر تصادف سمند و ساینا در حوالی روستای شاهکوه علیا در گرگان ۸ نفر مصدوم شدند، امدادگران با اعزام به این ماموریت پس از انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال دادند.

وی خاطر نشان کرد: در حادثه دوم ساعت ۲۰:۵۷ یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده گنبدکاووس به مراوه تپه محدوده سه راهی داشلی برون واژگون شد و ۴ نفر را مصدوم کرد. در این ماموریت امدادی امدادگران پس از اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس انتقال دادند.

غریب آبادی ادامه داد: در تصادف سوم که ساعت ۲۳:۴۸ شامگاه به وقوع پیوست ۶ نفر به دنبال تصادف دو دستگاه پراید با یکدیگر در جاده گالیکش به مینودشت حوالی روستای ینقاق مصدوم شدند. امدادگران با اعزام به این عملیات ۲ مصدوم که در خودروها محبوس بودند را رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس دادند و سپس یکی از مصدومان را به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند.

وی تصریح کرد: در ماموریت های شب گذشته ۱۱ امدادگر هلال احمر در قالب ۵ تیم عملیاتی با بکارگیری ۳ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی نجات مشارکت داشتند و با همکاری عوامل اورژانس به مردمِ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا