رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان برای مبارزه با فساد؛ مدعی اعمال نفوذ در پرونده های قضایی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ در ادامه تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان برای مبارزه با فساد؛ مدعی اعمال نفوذ در پرونده های قضایی شناسایی و دستگیر شد.

حیدر آسیابی اظهار کرد: این کارچاق کن مدعی شده بود به دلیل آشنایی با یکی از قضات می تواند در ازای دریافت ۶۰۰ میلیون تومان در پرونده ارثیه دهها میلیارد تومانی، به نفع یکی از طرفین اعمال نفوذ کند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این کارچاق کن هنگام دریافت پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

این مقام ارشد قوه قضاییه در گلستان گفت: تحقیق و بررسی های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان نشان داد، این کارچاق کن با هیچ یک از قضات دادگستری استان، ارتباط ندارد.

آسیابی بیان کرد: سال گذشته با تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۸۱ کارچاق کن ، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان به هم استانی ها توصیه کرد: به افرادی که مدعی حل مشکل آنان از راه های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه هستند، اعتماد نکنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا