رئیس پلیس راهور گلستان از ضرورت دریافت استعلام قبل از خرید خودرو خبر داد و گفت: افراد باید قبل از خرید خودرو از آخرین وضعیت آن اطلاع یابند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ «سرهنگ عباس مهاجر بسطامی» صبح دوشنبه ۲۷ فروردین ماه اظهار کرد: همه روزه افراد زیادی با ادعای اینکه خودرویی خریداری کردند و از جی پی اس دار بودن آن باخبر نبودند، به اداره راهنمایی و رانندگی استان مراجعه می کنند، و به دنبال راه چاره و رفع مشکل این هستند.

رئیس پلیس راهور گلستان افزود: افراد باید قبل از خرید خودرو از آخرین وضعیت آن اطلاع یابند و این کار هم با گرفتن یک استعلام مشخص میشود.

وی گفت: شخص خریدار می تواند با مراجعه به پلیس + ۱۰ و دریافت استعلام از وضعیت خودرو اطلاع پیدا کند تا در مراحل بعد از خرید با مشکلاتی از قبیل شکایت قضایی و غیره روبرو نشود.

وی با اشاره به ترافیک موجود در خیابان کمربندی حد فاصل میدان بار تا میدان ترمینال گفت: از شهروندان تقاضا داریم پلیس را در کنار خود ببینند و قانون را رعایت کنند تا ضمن فروش محصولات خود، باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل ترافیک، تصادف و غیره نشوند.

سرهنگ بسطامی در پایان گفت: معمولا دو یا سه ماهی این مشکلات در این قسمت وجود دارد و از مردم و کشاورزان درخواست داریم، که ماشین های خود را در کنار خیابان پارک کنند و پارک دوبل و سوبل نکنند و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا