مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: یکی از ضروریات حفظ و صیانت از راههای استان راه اندازی یگان ویژه حفاظت از حریم راهها است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عادل مصدقی در دوره آموزش کاربردی کارکنان حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های گلستان و مازندران اظهارداشت: در حال حاضر این یگان با توجه به معضل حریم راهها بخصوص در شهرستان های تابعه اداره کل ضروری به نظر می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه این یگان هم اینک در اداره کل راه و شهرسازی و برخی استان های کشور راه اندازی شده است، افزود: این موضوع در حالی ضروری به نظر می رسد که علاوه بر توجه به اقتصاد و اشتغال دستفروشان حاشیه راهها، حفظ جان و ایمنی کاربران جاده ای موضوعی مهم برای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای محسوب می شود.

مصدقی تصریح کرد: موضوع دیگر در کناریگان ویژه، راه اندازی گشت های مختص به حفاظت حریم راهها به دلیل معضل همیشگی دستفروشان و تصادفات جاده ای شهرستان هاست.

مدیر کل راهداری گلستان در پایان گفت: سرقت اموال و تابلو و علائم و سامانه های هوشمند جاده ای بحث دیگری است که در محورهای استان هزینه های سنگین و گزافی را ایجاد می کند در حالی که احکام قضایی با نازل ترین جرائم صادر و انتظار رضایت سارقان را به همراه می آورد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا