مدیر مخابرات منطقه گلستان درجلسه کنترل پروژه نجما گفت: عامل مهم در کسب رضایت مشتری، خدمات مناسب پس از فروش است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ غلامعلی شهمرادی در جلسه کنترل پروژه توسعه فیبرنوری تحت عنوان نجما اظهار کرد: میزان پیشرفت پروژه نجما بررسی و اقدامات لازم برای پیشرفت مناسب پروژه تعریف ومصوب شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: تأمین ملزومات نباید مانع اجرای پروژه در زمان مقرر شود و اداره تدارکات با برنامه ریزی و تأمین بودجه مورد نیاز در این زمینه اقدام نماید.

وی در خصوص پرداخت معوقات پیمانکاران تاکید کرد و و گفت: براساس تعهدات فیما بین باید عملکرد پیمانکاران با میزان پرداختی هم خوانی داشته باشد و تعهدات دوطرف اجرا شود.

همچنین در این جلسه گزارش میزان دایری سرویس ftth در شهرستان گرگان ارائه و زمان اجرای تکالیف ابلاغی مورد تأکید قرار گرفت.

شهمرادی فرایند خدمات پس از فروش را بسیار مورد اهمیت دانست و بیان کرد: در در صورت نیاز به بازنگری آن اقدام شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان پشتیبانی و ارائه خدمات مناسب پس از فروش به مشترکین را وظیفه مهم مخابرات دانست و حوزه خدمات پس از فروش را مکلف به اجرای احسن فرآیندهای مربوطه و آنرا عامل مهمی در کسب رضایت مشتری عنوان کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا