مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۸۰۷ واحدهای مسکونی در محل دانشگاه های گلستان بصورت همزمان با سراسر کشور و با فرمان رییس جمهور آغاز شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ همزمان با سراسر کشور، آئین امضای تفاهم نامه همکاری و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۹۵۰۰ واحد مسکونی برای نخبگان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و خوابگاه های متأهلی دانشگاه ها (دولتی و آزاد) آغاز شد.

این مراسم در گلستان که سهم آن از این تفاهم نامه ۸۰۷ واحد مسکونی است، با حضور دکتر زنگانه، استاندار، دکتر طاهری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان، مهندس ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین در محل دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در حاشیه این مراسم گفت: عملیات آماده سازی اراضی مورد نیاز این تفاهم نامه به مساحت ۳۲ هکتار در شهرهای بندرگز، گرگان و گنبد توسط امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن استان انجام خواهد شد.

حسینی در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات آماده سازی اراضی این تفاهم نامه، از آمادگی بنیاد مسکن استان جهت مشارکت در ساخت این واحدها خبر داد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا