معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: افرادی که با نیروهای انضباط شهری حمله کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ احمد سالاری اظهارکرد: ساعتی قبل و در پی تذکر زبانی نیروهای انضباط شهری به یک دستگاه نیسان که در جرجان ۲۸ ایجاد سد معبر کرده و با اخلال در تردد باعث نارضایتی شهروندان شده بود؛ تعدادی افراد غیر مرتبط با این موضوع با چوب و چماق به تعدادی از نیروهای انضباط شهری حمله‌ور شدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان افزود: این در حالی است که براساس قانون، نیروهای انضباط شهری مجاز به دادن تذکر به افراد یا کسبه‌ای که سدمعبر کرده اند و برای سایر شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند، هستند.

وی گفت: همانطور که در تصاویر انتشار یافته مشاهده می‌شود در پی درگیر شدن عده‌ای چماق به دست با نیروهای انضباط شهری، سه نفر از آنان دچار مصدومیت شده و با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند، هم چنین سه نفر از افرادی که به نیروهای مرتبط با شهرداری حمله‌ور شده بودند نیز توسط عوامل انتظامی دستگیر شده‌اند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان در پایان گفت: انتظار می‌رود برخی رسانه‌ها و شبه‌ رسانه‌های فعال در فضای مجازی، پیش از هرگونه خبررسانی از درستی و چگونگی ماجرا اطلاع یابند و با انتشار اخبار و تصاویر جهت دار و ادبیات مغرضانه منجر به تشویش اذهان عمومی نشوند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا