رئیس کمیسیون اداری مالی شورای شهر گرگان گفت: یکی از حرکت های اساسی در دوره ششم شورای شهر گرگان مبارزه با فساد اداری بود که با همراهی قوه قضاییه انجام شد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سید غلامرضا موسوی در یکصد و هفتاد و نهمین صحن شورای شهر گرگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در کمسیون اداری مالی نزدیک به ۴۴ جلسه برگزار شده است که ما در تلاش بودیم موضوعات و لوایحی را مورد بررسی قرار دهیم که پیامدهای خوبی برای مردم شهر گرگان داشته باشد.

رئیس کمیسیون اداری مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان افزود: از جمله این تصمیمات واگذاری بخشی از ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی است که باعث افزایش ۳۵ دستگاه اتوبوس فعال در خطوط، اشتغالزایی و کوتاه کردن زمان انتظار مردم در ایستگاه های اتوبوس شده است.

وی در ادامه بیان کرد: واگذاری بخشی از انضباط شهری و سد معبر به بخش خصوصی، اجرای فاز نخست النگدره و تبلیغات محیطی از دیگر تصمیمات کمیسیون مالی و اداری محسوب می شود.

وی تصریح کرد: یکی از حرکت های اساسی در دوره ششم شورای شهر گرگان مبارزه با فساد اداری بود که با همراهی قوه قضاییه، با قدرت بالا انجام شد و یکی از نقاط قوت این دوره محسوب می شود.

موسوی همچنین گفت: از شهردار میخواهیم که به جوانان اعتماد کنند و عرصه را برای آنها آزاد بگذارد تا آینده ای درخشان برای شهر رقم بزنند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۹۰۰ میلیارد یعنی معادل ۵۰ درصد از درآمد شهرداری تحقق یافته که نشان دهنده این است که تلاش خوبی در حوزه درآمدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی از قبیل آبشار مصنوعی، المان میدان بسیج، آرامستان و آسفالت ورودی های شرق و غرب گرگان عملکرد قابل قبولی دیده نشده است.

وی گفت: با اشاره به اینکه ده درصد شهر گرگان مربوط به بافت تاریخی است، قرار بود یک شهرداری در زمینه بافت تاریخی ایجاد شود که محقق نشد.

موسوی خاطر نشان کرد: توجه به تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری با سابقه بالای ۱۵ سال، پرداخت حقوق رانندگان استیجاری، بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی و تبدیل وضعیت نگهبانان، راه اندازی مجدد شنبه های جهادی، باید از اولویت های شهرداری و شورا باشد.

رئیس کمیسیون اداری مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان در پایان گفت: وحدت و همدلی بین شورا و شهرداری آثار خوبی برای گرگان و مردم خواهد داشت.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا