استاندار گلستان گفت: برای تامین زمین طرح مسکن جوانان هر اقدامی که نیاز باشد، انجام شده تا بصورت هماهنگ این دغدغه مردم گلستان را کاهش یابد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه صبح پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه در جلسه ستاد خانواده و جوانی جمعیت استان گلستان اظهار کرد: براساس آمایش سرزمینی و اطلس جمعیت هر منطقه اقدام عملیاتی انجام شود.

استاندار گلستان افزود: در مناطق بحرانی جوانی جمعیت ورودی جدی تر و میدانی خواهیم داشت.

وی گفت: موضوع حفظ بنیاد خانواده و جوانی جمعیت در سرزمین برادری از اولویت های اصلی ما بوده و این امر تا حصول نتیجه انجام می‌شود.

زنگانه با توجه به ورود جدی گلستان در تامین مسکن جوانان و اجرای نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: برای تامین زمین طرح مسکن جوانان هر اقدامی که نیاز باشد،انجام شده تا بصورت هماهنگ این دغدغه مردم گلستان کاهش یابد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال جدید مبتنی بر شرح وظایف، هر عضو باید یک برنامه عملیاتی مشخص و ارائه کند و با نظارت سازمان بازرسی این طرح برای اجرا ابلاغ شود.

وی با اشاره به نقش مهم فرهنگ‌سازی در به نتیجه رسیدن اهداف گفت: در تمام برنامه های عملیاتی پیوست فرهنگی و رسانه‌ای باید دیده شود.

استاندار گلستان در پایان گفت: برای تامین زمین طرح مسکن جوانان هر اقدامی که نیاز باشد را انجام داده تا با کاری هماهنگ این دغدغه مردم گلستان را کاهش دهیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا