استاندار گلستان گفت: در راستای ظرفیت مسئولیت های اجتماعی، بانک ها و بیمه ها را برای کاهش نقاط حادثه خیز استان پای کار آورده ایم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ علی محمد زنگانه در آیین تجلیل از فعالان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در طرح های اربعین حسینی و حرم رضوی اظهار کرد: برنامه ریزی پیشرفت استان در قالب ۳۱ سند بخشی انجام شده و اجرای آن در حال تحقق است و تنها در حوزه راه ها بیش از ۱۸۴ کیلومتر بهسازی و احداث جاده داشته ایم.

استاندار گلستان افزود: این استان دارای ۹۵ نقطه حادثه خیز است که بانک ها و بیمه ها را پای کار آورده ایم تا با استفاده از ظرفیت مسئولیت های اجتماعی آنها این نقاط را کاهش دهیم.

وی گفت: ضروری است اتفاقات خوب را به مردم انعکاس دهید تا شاهد بهبود کیفیت زندگی آنها باشیم.

زنگانه ادامه داد: گلستان به بیان مدیران ارشد ملی پس از ۲ سال از استقرار دولت سیزدهم، در ریل پیشرفت توسعه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: رشد اقتصادی استان از منفی ۵ به مثبت ۳ رسیده است و ضریب جینی روستاها از ۳۶ به ۳۲ صدم بهبود یافته است.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی استان از ۴ هزار میلیارد تومان در ۲ سال انتهای دولت قبل به ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

استاندار گلستان گفت: درآمد ناخالص استان کمتر از یک کارخانه در استان است که خوشبختانه چشم اندازی تصویر کردیم تا در آمد ناخالص را از ۵۶ همت به ۱۱۲ همت برسانیم و برای آن باید ۲۲۴ همت سرمایه گذاری شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا