نفرات برتر مسابقات موتور کراس راند دوم آقایان قهرمانی کشور در بندر ترکمن مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا؛ در این دوره از مسابقات ۶۲ موتورسوار از ۱۲ استان کشور در پیست موتور کراس مجتمع تفریحی، توریستی و گردشگری شهر دریا واقع در بندر ترکمن با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها در ۶ کلاس رقابتی و یک کلاس آزمایشی برگزار شد.

براساس اعلام نتایج در کلاس ۶۵ سی‌سی رده سنی نونهالان «آرین نادری‌شب» و «امیرعلی اسدی» هر ۲ از تیم کرمان به ترتیب اول و سوم شدند و «عرفان محب‌علی» از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین در کلاس ۸۵ سی‌سی رده سنی نوجوانان «ارشیا حبیبی» از تهران، «علی اکبر معمار» از شهرداری شهریار و «ابوالفضل اسدی» از کرمان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در کلاس ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان «حمید معین‌خاکی» و «فرهاد عبدالله‌زاده» هر ۲ از تیم شهرداری شهریار به ترتیب در رده‌های اول و سوم ایستادند و «سعید قربان‌زاده» از تیم خراسان جنوبی در این کلاس دوم شد.

در کلاس ۲۵۰ سی‌سی رده سنی جوانان «محمدحسین دانش‌پژوه» از تیم تهران مقام اول را کسب کرد و «علیرضا حسین‌احمدی» از هرمزگان و «مهران حمزه‌خانی» از تیم شهرداری شهریار نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین در کلاس ۴۵۰ سی‌سی رده سنی جوانان «پیمان علیزاده» از شهرداری شهریار اول شد و «سینا داشگر» موتورسوار خراسان جنوبی دوم و «صالح برخورداری» از تهران سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی‌سی رده سنی بزرگسالان (پیشکسوتان) هم «مجید نصیرلو» به همراه «حامد شیخ‌احمدی» هر ۲ از تیم شهرداری شهریار و «جواد زنجانیان» از تیم تهران به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کلاس ۵۰ سی‌سی رده سنی خردسالان هم که برای نخستین بار برگزار شد، «آزاد آقاجانی» و «امیرحسین رستگار» موتورسواران تیم شهرداری شهریار و «یاسین خانی» از خراسان جنوبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است: استان گلستان دارای سه پیست موتور کراس در شهرهای گرگان، مینودشت و بندرترکمن است که در این مسابقات هفت موتورسوار از این استان حضور داشتند.

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا