فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس گفت: سهم دانش آموزان و فرهنگیان ما در دفاع مقدس سهم بالایی است و امروز اگر می بینید دشمنان ما در تلاش برای استفاده از دانش آموزان هستند، خطای محاسباتی دشمن را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سردار عباسعلی ییلاقی در یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی گلستان خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: امام خمینی (ره) هنگامی که نهضت را در دهه ۴۰ آغاز کردند فرمودند “سربازان انقلاب اسلامی در گهواره هستند” و سال ۵۶ و ۵۷ بسیاری از انقلابیون در همین سن و سال شما بودند و چند سال بعد نیز در اوج جوانی فرماندهی گردان های دفاع مقدس را به دست گرفتند.

وی با مهم دانستن دانش آموزان، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در اوج جنگ با امیدواری از نسل تربیت یافته دهه ۶۰، آینده را متعلق به نسل نوجوان دیدند و فرمودند”امید من به شما دبستانی هاست”.

سردار ییلاقی گفت: سهم دانش آموزان و فرهنگیان ما در دفاع مقدس سهم بالایی است و امروز اگر می بینید دشمنان ما در تلاش برای استفاده از دانش آموزان هستند، خطای محاسباتی دشمن را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: نوجوان ترین شهید دانش آموزان ما یک پسر ۱۱ ساله اهل سنت از نیک شهر سیستان و بلوچستان است بنابراین آنهایی که به دنبال تجزیه ایران هستند تاریخ ۴ دهه گذشته را مطالعه نکرده اند.

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس خطاب به دانش آموزان گفت: مسئولیت زیادی به گردن شماست زیرا دانش آموز بسیجی آرمان گرا، متعهد و انقلابی است و دلبسته اهدافی است که شهدا تا پای جان برای تحقق آن ایستادگی کردند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا