استاندار گلستان گفت: در حال حاضر بسیاری از مسافران نوروزی تنها گلستان را به عنوان معبر می‌بینند اما نقش شهرداران در تبدیل استان به مقصد گردشگری و ماندگاری مسافران کلیدی است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در گردهمایی شهرداران استان، با اشاره به ضرورت ایجاد منابع پایدار درآمد در شهرداری های استان، اظهار کرد: شهرداران گلستان برای درآمدزایی به سراغ توسعه سرمایه گذاری بروند.

استاندار گلستان افزود: در حال حاضر بسیاری از مسافران نوروزی تنها گلستان را به عنوان معبر می‌بینند اما نقش شهرداران در تبدیل استان به مقصد گردشگری و ماندگاری مسافران کلیدی است.

وی تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های مغفول مانده، درآمدهای پایدار شهرداری‌ها را افزایش داد، گفت: حرکت درآمدزایی در شهرداری‌ها آغاز شده است و امیدوار هستیم افزایش درآمدها بر اساس افزایش تعرفه‌ها و تورم نباشد بلکه با سرمایه گذاری ها و درآمدزایی‌ محقق شود.

سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این نشست گفت: شهرداری‌ها با پرهیز از افزایش هزینه‌های جاری، با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به تعریف پروژه‌های یک و دو ساله اقدام نمایند تا سبب ایجاد درآمد پایدار برای شهر و در نتیجه افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان شوند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا