رئیس هیئت اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم شهرداری گرگان به دنبال نمایش قدرتمندانه در مسابقات باشگاهی آسیا است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛حسین رضائیان در خصوص حضور تیم شهرداری گرگان در بازی های بسکتبال غرب آسیا در گفتگویی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم بسیار مطلوب است و به دنبال جذب «روزبه ارغوان» بازیکن مطرح ملی که به تازگی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته، هستیم.

رضائیان افزود: طبق نظر کادرفنی، این بازیکن به زودی برای انجام تست های فنی وارد گرگان می شود و در صورت رضایت کادرفنی قرارداد امضا می کند تا در بازی های غرب آسیا تیم ما را همراهی کند.

به گفته وی، تیم شهرداری در نخستین بازی روز ۳۰ آذرماه مقابل تیم قدرتمند الریاضی لبنان در شهر بیروت، پایتخت این کشور به میدان خواهد رفت.

رئیس هیئت اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان ابراز امیدواری کرد مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایران نمایش درخور توجهی مقابل نماینده قدرتمند لبنان که از سه بازیکن خارجی بهره می برد، ارائه نماید.

رضائیان افزود: کادرفنی کار بررسی فنی و آنالیز تیم حریف را آغاز کرده و برای کسب پیروزی در این بازی مهم برنامه ریزی می کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا