مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: طی دو سال اخیر ۱۶ هزار و ۵۰۰ فقره سند به مساحت چهار هزار هکتار و به ارزش ۹۱ هزار میلیارد ریال به مردم واگذار شد که بیشتر در حوزه مسکونی و مابقی تجاری و کشاورزی بوده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ فخرالدین علوی در قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت در استانداری گلستان برگزار می شود اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کلاله، گنبد کاووس، فاضل آباد، بندر ترکمن، آق قلا و آزادشهر مجموعا ۳۰ هکتار زمین اهدا کرد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان افزود: پرداخت وام‌های بلاعوض، سیمان و میله گرد رایگان از دیگر فعالیت‌های بنیاد مستضعفان بوده که در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و بنیاد مسکن قرار گرفته است.

وی گفت: در همین راستا ۵۰ میلیارد تومان به بنیاد مسکن، ۲۱ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی و ۷ میلیارد تومان به بهزیستی پرداخت شد.

علوی ادامه داد: زمین ساختمان پزشکی قانونی استان، زمین اورژانس به شرط تعهد ساخت، زمین اداره آب و فاضلاب کلاله، سه فقره زمین از املاک دانشگاه علوم پزشکی و دو فقره از املاک جمعیت هلال احمر استان جزو مواردی است که بنیاد مستضعفان استان به این دستگاه ها و نهادها واگذار کرده است.

وی بیان کرد: همچنین ۵۵۰ فقره از املاک در استان به ارزش ۶۹۰ میلیارد تومان به سازمان اوقاف و امور خیریه واگذار شد.

علوی خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر ۱۶ هزار و ۵۰۰ فقره سند به مساحت چهار هزار هکتار و به ارزش ۹۱ هزار میلیارد ریال به مردم واگذار شد که بیشتر در حوزه مسکونی و مابقی تجاری و کشاورزی بوده‌ است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا