فرمانده انتظامی گرگان کشف جسد در زمین های کشاورزی یکی از روستاهای گرگان گرگان و دستگیری قاتل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سرهنگ علی تجری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد کشف جسد در زمین های کشاورزی یکی از روستاهای تابعه شهرستان گرگان، سریعا تیمی از ماموران شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل کشف جسد اعزام و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه قرق و ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در کمتر از ۷ ساعت، قاتل را درعملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با اشاره به اعتراف قاتل به جرم ارتکابی، انگیزه اصلی وقوع قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ تجری به عموم شهروندان و مردم قدر شناس استان توصیه کرد: با تقویت بنیان خانواده توجه جدی به هر گونه تغییرات رفتار محسوس در بین فرزندان داشته و با حساسیت لازم در این گونه موارد از ظرفیت مشاورین و روانشناسان کمک گرفته تا از وقوع اینگونه جرایم پیشگیری و در برابر ارتکاب هرگونه جرم با احساس مسئولیت اجتماعی خود، پلیس را در شناسایی و کنترل جرایم یاری کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا