رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت : همه روزه از 7 جایگاه سوخت تحت نظارت شهرداری در راستای رفع موانع و خرابی جایگاه ها برای خدمات دهی بهتر به شهروندان و رعایت نوبت در مرحله انجام سوخت گیری وسائل نقلیه بازدید بعمل می آورد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا : رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با اشاره به گشت روزانه سازمان حمل و نقل عمومی در سطح شهر اظهار کرد: تیم بازرسی سازمان حمل و نقل عمومی با همکاری پلیس راهور روزانه با هدف اعمال قانون مسافربران شخصی و ساماندهی بیشتر مسافربران در سطح شهر گشت روزانه دارند.

وی افزود: همه روزه جایگاه سوخت CNG قابوس واقع در خیابان جرجان از ساعت ۶ صبح الی ۶ بعد ازظهر ویژه سوخت گیری تاکسی های شهری هماهنگ شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان نیز در ادامه از نصب دوربین برای اعمال قانون و جریمه ماشین هایی که در جایگاه سوخت CNG زنگیان نوبت را رعایت نمی کند خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: روزانه ۵ باجه ایستگاه اتوبوس در مناطق مرکزی شهر، نظارت به عملکرد رانندگان اتوبوس وکنترل خط ناوگان حمل و نقل عمومی در ثبت ساعت و بررسی مسیر اتوبوس ها فعالیت میکنند.

کمال غریبی با اشاره به توزیع رایگان برگه های کارواش با هدف نظافت خودروهای حمل و نقل عمومی و آراستگی منظر شهری گفت: روزانه نزدیک به۳۰۰ هزار سفر درون شهری توسط ناوگان حمل ونقل عمومی به جابه جایی شهروندان در سطح شهر گرگان می پردازند.

وی در پایان گفت : همه روزه از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت ۵ صبح تا ۸ شب به شهروندان گرگانی خدمات رسانی می کنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا