مدیر کل آموزش و پرورش گلستان  گفت: آموزش و پرورش میتواند بازوی اصلی معرفی این اصل به دانش آموزان باشد

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان  گفت: آموزش و پرورش میتواند بازوی اصلی معرفی این اصل به دانش آموزان باشد

به گزارش گلستان رسا؛ احسان گوهری راد در نشست تخصصی رابطین مهدوی (عج) دستگاه های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: مهدویت و انتظار یک عادل و دادگر در تمامی ادیان الهی مطرح می باشد اما در اسلام نمود بالاتری دارد که این اندیشه در مذهب شیعه به عنوان یک اصل در زندگی ما وارد شده است و در اهداف ما جاری و ساری است.

وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس نیز توجه به مهدویت وجود داشت و به نوعی امروزنیز بایستی جوانان و نوجوانان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

گوهری راد در ادامه گفت: آموزش و پرورش میتواند بازوی اصلی معرفی این اصل به دانش آموزان باشد و در کنار کارهای آموزشی و تربیتی سیاستی را مدنظر دارد که دانش آموزان را با مبانی دینی و مذهبی آشنا نماید تا هدفمندی دانش آموزان بر مبنای این اصل باشد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش از سال ۹۸ به طور جدی تر به این اصل ورود پیدا کردند که اتفاقات خوبی از لحاظ نظری و آموزشی برای دانش آموزان و معلمان رخ داده است.

وی توضیح داد: دبیران و معلمان در این حوزه آموزش ها را دریافت میکنند و این سیاست را در بین دانش آموزان اشاعه میدهد.

گوهری راد در پایان گفت: ایده های جدید باعث میشود تا فرهنگ مهدویت سهل تر و عمیق تر در بین دانش آموزان وارد شود زیرا امروز دانش آموزان در بمباران تبلیغات استکبار قرار دارند و ما برای مصونیت فرزندانمان در برابر این هجمه ها بایستی تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا آینده آنان تضمین شود.