معاون هماهنگی امور استان های دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با توجه به حجم و گستردگی فعالیت های سازمانی گفت: نیازمند حراست اثرگذار، تصمیم ساز و پاسخگو هستیم.

گزارش گلستان رسا از گرگان؛ مهدی کجوری معاون دفتر مرکزی حراست سازمان متبوع با توجه به این نیاز ستادی و استانی در آیین تکریم و معارفه حراست جدید اداره کل اظهار کرد: برای تحقق این هدف به اعتمادسازی همراه با کنترل و اشراف محیطی خوب و موثر در مجموعه نیاز داریم تا از آسیب ها و بروز چالش های جدید در مجموعه پیشگیری شود.

معاون دفتر حراست راهداری گلستان افزود: رصد بموقع اخبار محیطی برای تصمیم گیری ها و شناسنامه دقیق از نیروهای مجموعه کمک شایان توجهی به تحقق این رسالت و شناخت آسیب ها،مشکلات و تهدیدات سازمانی می کند.

وی گفت: برای کسب بهره وری مفید و مناسب از نیروها و جلوگیری از مهره سوزی آنها هم به معرفی و استعلام افراد منتخب از حراست قبل انتصابات نیاز داریم.

کجوری، اشراف محیطی کامل حراست و ارائه اطلاعات مفید و سازنده به مدیر را موجب حراست پذیری و حراست گریزی مدیران بیان کرد.

وی در ادامه بیان کرد: حراست جدید اداره کل، مجموعه ای از تجربیات در بخش های مختلف که نیازمند تقویت سازمانی و استانی است ،از روسا و مدیران ستادی و شهرستانی می خواهم که در همراهی با مدیریت جدید همچون گذشته استمرار داشته باشند.

معاون دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به سفرهای نوروزی و افزایش نرخ کرایه ها از مجموعه حراست جدید اداره کل گلستان خواست که تدبیری سازنده برای پیشگیری از بروز چالش های جدید در بخش حمل و نقل بعمل آورند.

در پایان از تلاش های یکساله سید محسن میرصالحی مدیرپیشین،قدردانی بعمل آمد و ایوب میرشاهی با ابلاغ حکم سازمانی به مدت سه سال بعنوان مدیر حراست اداره کل منصوب شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا