شهردار علی آباد کتول از افزایش ۶۸ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ ابوذر اسفندیاری پور یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۲۲۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، که ۴۹ درصد آن در حوزه عمرانی و ۵۱ درصد در حوزه امور جاری شهرداری صرف می شود که از نظر میزان بودجه نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۶۸ درصدی هستیم.

شهردار علی آباد کتول افزود: بدهی قطعی شهرداری در پایان ۱۴۰۲ حدود ۱۵ میلیارد تومان بوده که این میزان بدهی و بودجه با توجه به فعالیت های انجام شده، معقول است.

وی گفت: اقدامات شاخصی در حوزه عمرانی برای سال جاری در نظر گرفته شده است که عمده آن مربوط به تامین روشنایی مطلوب سطح شهر و میادین علی آباد کتول است.

وی در ادامه بیان کرد: در سه ماه آخر سال ۱۴۰۲ با اعتبار دو میلیارد تومان ۵۱ پای چراغ دکوراتیو در معابر سطح شهر نصب شد و ۹۰ پای چراغ دیگر با اعتبار چهار و نیم میلیارد تومان تا اوایل خرداد ماه سال جاری از بلوار امام رضا تا میدان شهید سلیمانی نصب خواهد شد و حدود ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم برای تکمیل پروژه های روشنایی در نظر گرفته شده است.

اسفندیاری پور در خصوص آسفالت معابر شهری تصریح کرد: در سال جاری حدود یک هزار و ۵۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری قرار میگیرد، که با این میزان قیر عملیات روکش و آسفالت در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از پروژه های شاخص شهرداری علی آباد کتول پروژه دو منظوره کردن جایگاه سوخت شهرداری است، که به عنوان یک پروژه سرمایه گذاری و ایجاد درآمد ثابت محسوب می شود.

شهردار علی آباد کتول اضافه کرد: برای احداث جدول شبکه جمع آوری آبهای سطحی، احداث دیوار سنگی بر روی رودخانه کبودوال و پیاده رو سازی، احداث بلوار در سطح شهر، بودجه متناسبی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: شهرداری در سال‌جاری از خیابان چهار راه جنگلده تا پل خارکلا برنامه هایی در حوزه تعریض و عقب نشینی دارد که اجرایی می شود.

شهردار علی آباد کتول در پایان گفت: تمام اقدامات شهرداری اعم از عمرانی و آبادانی در سطح شهر با نگاه عدالت اجتماعی و توزیع متوازن امکانات صورت می گیرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا