استاندار گلستان در قرارگاه عفاف و حجاب گفت: همه دستگاههای عضو این قرارگاه ملزم به حمایت همه جانبه پلیس هستند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه شنبه ۲۵ فروردین در قرارگاه عفاف و حجاب استان اظهار کرد: تمامی اعضای این قرارگاه با جدیت تمام، از ابلاغیه فرماندهی انتظامی کشور حمایت کرده و در راستای تحقق این قانون اقدام می کنند.

استاندار گلستان افزود: شهرداری های استان براساس وظیفه‌مندی ذاتی خود از قانون عفاف و حجاب پشتیبانی فرهنگی، تبلیغی خود را بصورت هدفمند و هنرمندانه اقدام می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مطالبه عمومی جامعه و حفظ شئونات اسلامی توسط کارکنان دولت این قشر بصورت ویژه ارزیابی می‌شود.

زنگانه با اشاره به نقش تبینی رسانه ها و فضای مجازی در اجرای این قانون تصریح کرد: اهالی رسانه با نگاه جهاد گونه و هنرمندانه خود در فضای مجازی و حقیقی نسبت به تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در یک خط مشترک باهم به رقابت بپردازند.

وی در ادامه بیان کرد: شهرداری گرگان بعنوان شهر دارالمومنین با ایجاد فضایی مناسب نسبت به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و اختصاص فضای تبلیغات محیطی در این امر اقدام و بعنوان نماینده سایر شهرداری های استان در قرارگاه امام حسن عسکری(ع) ارائه گزارش می‌کند.

وی همچنین با اشاره به نقش دستگاه های عضو این قرارگاه براساس قانون مصوب بیان کرد: برای راستی آزمایی و اجرای درست قانون وضعیت اجرا مصوبات و تحقق آنان در هریک از دستگاه های متولی ارزیابی و کارنامه خواهد شد.

استاندار گلستان در پایان گفت: فرمانداران هریک از شهرستان های استان بر حسن اجرای این قانون نظارت کنند و از آنان در راستای تحقق وظیفه شرعی و قانونی خود مطالبه گرباشند.

انتهای پیام

 

  • منبع خبر : گلستان رسا