معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مجموعه های مردمی و انقلابی که با اخلاص و نیت الهی، یادواره شهدا را برگزار می کنند، بهترین الگو برای مدیران و مسئولان دولتی هستند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سیدعلی مهاجر در نشست با اعضای ستاد مردمی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان اظهار کرد: مجموعه استانداری کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا را مهم و وظیفه خود میداند، در این راستا از ظرفیت کمیسیون‌های مختلف و دستگاههای عضو مانند کمیسیون دانشجویی استفاده می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: مجموعه‌های مردمی و انقلابی که با اخلاص و نیت الهی، یادواره شهدا را برگزار میکنند، بهترین الگو برای مدیران و مسئولان دولتی هستند.

وی گفت: این مجموعه‌های مردمی، با ثبت قانونی تشکل به عنوان یک سازمان مردم نهاد، می‌توانند از توان دولت و اعتبارات دولتی بهره‌مند شوند، همچنین علاوه‌بر برگزاری یادواره‌های شهدا، در امور خیریه نیز می‌توانند فعال و دستگیر دولت باشند.

مهاجر در ادامه بیان کرد: قطعا با ریل گذاری درست و ایجاد یک هویت قانونی، در آینده نیز با روی کار آمدن هر دولتی، مسیری مشخص و روشن برای برگزاری یادواره‌ها وجود خواهد داشت و با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان گفت: نسبت به کیفیت مراسم یادواره شهدا باید وسواس و حساسیت داشته باشید، با توجه به ذائقه ی تغییر یافته جامعه و نسل امروز، لازم است برنامه های فرهنگی به روز و متنوع طراحی و اجرا نمایید تا اثرگذاری که از یادواره های شهدا انتظار میرود محقق شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا