مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افتتاح پاسگاه پلیس راه گرگان- علی آباد در نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ در محور گرگان _ علی آباد کتول(حدفاصل تقی آباد به نوده ملک) خبرداد و گفت: برای احداث این ساختمان ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عادل مصدقی با اشاره به افتتاح ساختمان پلیس راه گرگان- علی آباد اظهارکرد: با توجه به موقعیت حساس منطقه و بیشترین حجم تردد در محور گرگان- علی آباد و بیشترین آمار تصادفات و تلفات جاده ای، این پاسگاه از سال ۱۴۰۱ افتتاح شد.

مدیر کل راهداری گلستان افزود: این پاسگاه در دو طبقه با متراژ ۴۰۰ متر مربع ساختمان در عرصه به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع شروع شده بود که در سال ۱۴۰۲ با پیگیری های بعمل آمده و تامین اعتبارات مورد نیاز شتاب گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: کاهش فاصله زمانی حضور پلیس در زمان بروز حوادث جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های افتتاح این پاسگاه است.

مصدقی گفت: با راه اندازی این پاسگاه کنترل محور شریانی گرگان- علی آباد، توسکستان و محورهای روستایی تحت پوشش آن در کنترل هوشمند پلیس قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم کنترل هوشمند تردد‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین در ماموریت‌های پلیس انتظار است با ایجاد این پاسگاه شاهد کاهش تصادفات و ایمنی تردد‌ها در منطقه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: به همت سازمان راهداری از سال ۹۸ بیش از ۱۰۳ باب پاسگاه احداث و ۱۷۷ باب بازسازی در حوزه پاسگاه‌ها داشتیم.

مدیر کل راهداری گلستان در پایان گفت: تامین رضایت، امنیت و ایمنی کاربران جاده‌ای تنها با تعامل‌های سازنده و همکاری متقابل پلیس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان امکانپذیر است.

گفتنی است؛ در مراسم افتتاح این پاسگاه استاندار گلستان، فرمانده انتظامی، رئیس پلیس راه استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از معاونین و روسا و کارشناسان پلیس راه و راهداری نیز حضور داشتند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا