هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان گلستان در خصوص انتخابات 1402 بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان گلستان در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.
متن بیانیه؛

بسم الله الرحمن الرحیم

همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی، پدیده بی‌بدیل دوران معاصر، آزادی و مردم‌سالاری را همچون گوهری گرانبها برای مردم ایران به ارمغان آورد و امت سرافراز را نوید استقلال داد و در این مسیر، «انتخابات» به عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری یکی از عرصه‌هایی است که ملت بزرگ ایران طی قریب به نیم قرن گذشته آن را در زمره وظایف ملی غفلت‌ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن عزیز را به رخ جهانیان کشیده است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب و نظام سیاسی، پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام(ره)، لبیک به مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

این حضور شکوه‌آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌هایی است که دشمنان این مرز و بوم طراحی کرده‌اند.

به توفیق الهی، امیدواریم مجلسین آینده(دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری) با حضور نمایندگانی شجاع، کارآمد، وظیفه‌شناس، پرانگیزه، وفادار به ملت، انقلاب و کشور و سرسخت در برابر دشمنان و بی‌تمایل به متاع مالی و دنیوی، مجلس‌هایی در تراز ایران و دارای اراده‌ای قوی برای غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های جهانی و توانمندی رفع مشکلات و نیازمندی‌های اقتصادی و معیشتی مردم باشد و تمامی همت و توان خود را برای درخشش بیشتر ایران و ایرانی در سپهر جهانی و در عین حال زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه اقشار و آحاد مختلف به ‌کارمی‌گیرند.

هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان گلستان با بیش از ۳۵ رشته و ۳۵۰۰ ورزشکار تحت پوشش، همچون دیگر اقشار این مرز پرگوهر، با وجود نقد و انتقادهایی که به عملکرد برخی دستگاه‌ها و مسوولین کشور دارند و خود را برای حضوری پرشور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آماده ساخته است، با سفارش به رعایت ادب و تقوای سیاسی از سوی نامزدهای محترم و هواداران آن‌ها، از آحاد مردم شریف ایران به‌ویژه جامعه ورزشی استان دعوت می‌کند تا همراه با تمامی گروه‌ها و سلایق مختلف سیاسی، با مطالعه و شناخت کامل به نامزدهای اصلح که برخوردار از عملکرد قابل دفاع، معتقد به توانمندی‌های داخلی در مدیریت کشور و دارای درک مناسب از قوانین و مسائل اقتصادی و فرهنگی و نقش ویژه آن در حل معضلات هستند، ضمن حضور در پای صندوقهای رای در انتخابات شرکت نمایند. ان‌شاءالله

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا