استاندار گلستان گفت: تخلفات در حوزه تبلیغات انتخاباتی به صورت ویژه رصد می شود تا بتوانیم با رعایت عدالت و انصاف امکان انتخاب صحیح و شایسته را به مردم شریف استان بدهیم.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در نشست مشترک ستاد انتخابات با هیات های نظارت و بازرسی استان اظهار کرد: ۳۱۶ کاندیدای مرد و زن از اقوام، مذاهب و سلیقه های مختلف در استان گلستان در معرض انتخاب مردم هستند تا آنها بتوانند نمایندگان اصلح خود را در یازدهم اسفند ماه انتخاب کنند.

استاندار گلستان افزود:خوشبختانه فضای انتخاباتی استان کاملاً رقابتی است و امیدواریم با مشارکت پرشور مردم، شاهد حماسه دیگر در استان باشیم.

وی گفت:ضروریست در روز انتخابات از ابتدای وقت رای گیری تمامی شعب آمادگی اخذ رای شهروندان را داشته باشند

زنگانه تصریح کرد:هرگونه جانبداری مجموعه‌های برگزار کننده و نظارت انتخابات از کاندیدا یا کاندیداهای خاص ممنوع است و حتی با ورود غیر مستقیم این افراد به نفع یا ضرر کاندیدایی ، برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند هرگونه امکان سو استفاده را رفع نمایند و شبهات موجود را مرتفع سازند.

وی خاطر نشان کرد: تخلفات در حوزه تبلیغات انتخاباتی به صورت ویژه رصد می شود تا بتوانیم با رعایت عدالت و انصاف امکان انتخاب صحیح و شایسته را به مردم شریف استان بدهیم.

وی همچنین عنوان کرد:مجریان و ناظران انتخابات موظف به برگزاری انتخابات با معیارهای عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت هستند و انتخاب اصلح وظیفه مردم است و به هیچ عنوان مجریان و ناظران حق دخالت در این موضوع را ندارند.

استاندار گلستان در پایان گفت: امیدواریم پس از انتخابات همه ی ما از کارنامه‌های درخشانی برخوردار و در پیشگاه خداوند سربلند باشیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا