معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: ترک فعل هیچ دستگاهی در پیش گیری و مبارزه با مواد مخدر پذیرفته نیست و در صورت محرز شدن، توسط دستگاه قضایی پی‌گیری و برخورد خواهد شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سیدعلی مهاجر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات اعضا اظهار داشت: افتخارات و رتبه‌های برتر در حوزه پیش‌گیری و مبارزه با مواد مخدر که در کشور با راهبری درست استاندار معزز به‌دست آمده است، حاصل زحمات و تلاش‌های مجموعه اعضای شورای هماهنگی بوده است که جای قدردانی و تشکر دارد.

معاون سیاسی استاندار گلستان افزود: فارغ از وظیفه و مسئولیتی که داریم به‌عنوان عضوی از جامعه، نباید نسبت به این خطر که جامعه جوان ما را تهدید می‌کند و مطمئنا دشمن نیز در شیوع و گسترش آن نقش دارد، بی‌تفاوت باشیم.
وی در ادامه بیان کرد:خطر اعتیاد و مواد مخدر خانواده‌ی همه ما را تهدید می‌کند، لذا این خطر را اول برای خانواده خود ببینیم با این نگاه وظایف محوله و ماموریت‌های پیش‌گیرانه و مقابله‌ای را پی‌گیری و عملیاتی نمایید.

مهاجر گفت: وظایف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ماده ۱۶ در قالب تفاهم‌نامه با اداره کل شهری و روستایی استانداری مشخص و منعقد گردد تا فرمانداران بر اساس آن از آن‌ها مطالبه و پی‌گیری نمایند.
وی تصریح کرد: دهیاری‌ها در خصوص پیش‌گیری که موضوع اصلی این شورا است برنامه‌ها و تکالیف محوله را با قوت اجرایی نمایند و بخش‌داران با نظارت و تعامل در راهبری دهیاری‌ها و مثمر ثمر شدن برنامه‌ها با جدیت اقدام نمایند.

متون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان در پایان گفت: به دلیل اهمیت پیش‌گیری و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر قطعا کوتاهی و ترک فعل از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و در صورت محرز شدن، توسط دستگاه قضایی پی‌گیری و برخورد خواهد شد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا