یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ تبلیغات انتخاباتی نامزدهای به اوج خود رسیده است و در محافل عمومی و با روشهای مختلف تبلیغات محیطی و فضای مجازی به بیان برنامه ها پرداختند، آنچه که ماحصل این همه تبلیغات و یارگیری های سیاسی جریانها و احزاب خواهد بود ” انتخاب مردم ” است.

همه این تقابل ها و رقابتهای سیاسی و ورود افراد با گرایش های مختلف سیاسی برای همین مرحله انتخاب مردم به عنوان اصلی ترین رکن انتخابات می باشند.

اینجاست که نقش مردم در انتخابات رنگ بیشتری به خود می گیرد تا با سبد معرفی ظرفیتها به عنوان نامزدهای انتخاباتی، بر حسب شرایط جامعه و شناسایی ظرفیت‌ها و با نگاهی به عملکردهای نامزدها، انتخابی آگاهانه داشته باشند و آینده کشور را در یک دوره ۴ ساله رقم زنند.

زرق و برق های انتخاباتی، جریانی بودن انتخابات از سوی احزاب و گروهها و نگاه قومی و قبیله ای و منطقه ای و غیره مردم را در انتخاب آگاهانه و برتر دور ساخته و انتخاب هیجانی و احساسی صورت می پذیرد که نه به نفع کشور است و نه نفع جامعه هدف حوزه انتخابیه!

آنچه که مهم است، بررسی و کارشناسی دقیق از برنامه ها و عملکردهای نامزدهای انتخاباتی که مردم به واسطه معتمدین یا تحقیق بدست می آورند.

شایسته تر آن است تا آینده کشور و جامعه با «انتخاب آگاهانه» و شایسته گزینی رقم خورد و آنچه حاصل این انتخاب شود «مجلسی قوی برای ایرانی قوی» باشد.

مردم عزیز کشور بدانند که تیر خلاص انتخابات از سوی تک تک شما پرتاپ خواهد شد و انتخابگر اصلی این میدان شما هستید، پس با انتخاب آگاهانه و شایسته گزینی آینده ای روشن را برای کشور رقم زنید.

همه این رقابت‌ها، تبلیغات و اطلاع رسانی از برنامه ها و تجارب و عملکردها برای مرحله انتخاب است که با بررسی همه جانبه مردم و انتخال آگاهانه، گزینشی اصلح نمایند.
بهترین انتخاب از برترین عملکردهای نامزدهای انتخاباتی بدست می آید، از آنچه که گفته شد تا آنچه که در عمل اجرا شد.
عملکرد و رفتار نماینده ای که خود را برای مردم بدانند و نه برای جریانی ،حزبی و حتی افرادی که حمایت از آنان را برای بهره گیریهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از منتخب آینده میدانند ،می تواند بهترین و برترین ملاک انتخاب در انتخابات باشد.
آینده کشور با انتخاب تک تک مردم شریف ایران رقم خواهد خورد. پس با انتخابی آگاهانه و شایسته گزینی در مدیریت کشور سهیم باشید.
مجلسی قوی ایرانی قوی خواهد ساخت که این قدرت در انگشتان دستان همه ایرانیان نهفته است.
پس وعده همه ایرانیان روز ۱۱ اسفند در پای صندوقهای رای و انتخابی آگاهانه و شایسته از میان نامزدهای انتخاباتی در سراسر کشور.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا